sön, december 13, 2015Resmål/sevärdighet 2016 Zoo Leipzig zoo har jag hört ska vara lite häftigare och annorlunda. Leipzig ligger nästan ”på vägen” hur man än åker så det skulle var a kul. http://www.zoo-leipzig.de/en/homepage/
mån, december 07, 2015Husbilen Ny kompis Det var ett tag sedan vi anskaffade något nytt….. men den här gången slår vi på stort! Vi har anskaffat en husbil 🙂 Får jag lov att presentera vår Bürstner 821 i Elegance. Åh vad jag längtar tills sommaren och den första långresan. Hoppas på många korta resor innan dess!!!